خانه

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نحوه,عملکرد,دستگاه,برش,لیزر, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:31

کلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

yy7x_a1.jpg

همه چيز در مورد کلاهبرداري حرف آخر ،‌ حرف آخر کلاهبردار است !  در طي چند سال اخير که محبوبيت موسسه حرف آخر دو چندان شد حرف‌ها و شايعه‌اي مبني بر موسسه حرف آخر به گوش بعضي از خانواده‌ها و دانش‌ آموزان رسيده است که از شما خواهشمنديم با خواندن کامل اين مقاله خود تصميم بگيريد که آيا اين شايعه ها درست هست يا نه !

کلاهبرداري حرف آخر ! آيا حقيقت دارد ؟‌

موسسه حرف آخر سال ???? زير نظر بزرگترين دبير رياضي کشور استاد عبدالرضا منتظري پا عرصه آموزش نوين گذشته و در چند سال گذشته محبوبيت و نتايج درخشاني را به همراه داشته است همانطور که در جريان هستيد موسسه حرف آخر در صدا و سيماي جمهوري اسلامي برنامه‌هاي متنوعي را براي شما دانش آموزان تهيه کرده و در راستاي عدالت آموزشي گوشه‌اي از زحمات و آموزش‌هاي دبيران خود را به صورت رايگان در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌دهد که اين موضوع باعث شد تا ما موسسه حرف آخر در اخبار سراسري به عنوان بهترين برند آموزشي شناخته شده و مدارک بين المللي زيادي را دريافت نمايد.

حال بياييد بررسي کنيم که چرا اين موسسه در سال‌هاي اخير پيشرفت زيادي داشته و باعث شده تا ديگر موسسات اين شايعات را در مورد موسسه حرف آخر بسازند و موسسه حرف آخر را کلاهبردار بدانند و کلاهبرداري حرف آخر را بر سر زبان ها بياندازند، انقلاب بزرگ موسسه حرف آخر در کنکور در زمينه استفاده از پويانمايي و انيميشن و الگوهاي تست زني به جاي تکنيک هاي تست زني مي باشد که دانش آموز را از شر فرمول هاي زياد و يادگيري سخته مفاهيم نجات داده و دانش آموز را به هدف خود نزديک تر مي کند.

حفظ مطالب به روش حرف حرف آخر

بگذاريد مثالي برايتان بزنم شما قطعاً کتابي در زمينه هاي مختلف را مطالعه کرده ايد اما حال به ياد بياوريد که چقدر از آن کتاب را به خاطر داريد؟ درسته! حجم زيادي از مطالب کتاب از خاطر شما فراموش شده است يا نه کتاب‌ها و رمان‌هاي بلند به نظر شما اگر به صورت فيلم در بيايند بيشتر لذت بخش هستند يا خواندن کتاب هاي وقت گير يا الان به اين فکر کنيد که بعد از امتحان هاي مدرسه ديگر مطالب امتحان را فراموش مي کرديد اين به دليل حفظ کردن مطالب مي باشد.

الان اگر به شما شماره تلفني داده و بگويند که آن را حفظ کنيد و 10 دقيقه بعد آن رابگوييد به راحتي اين کار را انجام ميدهيد اما اگر روز بعد دوباره از شما اين شماره را بخواهند ديگر اين شماره را به خاطر نداريد چون اين شماره وارد حافظه کوتاه مدت شما شده بود. بعد اما اگر شما دروس خود را به صورت شهودي سازي ياد بگيريد ديگر مطالب از ذهن شما خارج نخواهد شد مثل فيلمي که درگذشت ديديد و الان جزئيات آن فيلم را هنوز به خاطر داريد نقطه قوت موسسه حرف آخر در همين زمينه مي باشد که مطالبات شهودي سازي و مفهومي کردن دروس به شما آموزش داده مي شود

هنوز کلاهبرداري حرف آخر درست است ؟!

آيا با حرفهايي که خوانديد هنوز اعتقاد داريد که حرف آخر کلاهبردار است آيا تا به حال کسي پيدا شده از محتواي موسسه ايراد بگيرد يا بگويد فلان سوال کنکور با اين الگوها حل نمي‌شود خير تمامي سوالات کنکور با الگوهاي اساتيد موسسه قابل حل هستند و اگر دانش آموزي پيدا شود که ادعا کند سوالي با الگوهاي قابل حل نخواهد بود از موسسه جايزه‌اي دريافت مي‌کند. حسن نيت موسسه آموزشي حرف آخر آنجا اثبات ميشود که به هر عهدي که با دانش آموز ببندد به آن پايبند خواهد بود. ما براي دانش آموزان برنامه اي تهيه کرديم تا طبق آن برنامه دروس خود را پيش ببرد و در کنار آن مشاورين مجربي را در اختيار دانش آموزان قرار داده تا سوالات مشاوره اي خود را از مشاوران بپرسند.

نتايج موسسه حرف آخر

اگر موسسه حرف آخر کلاهبردار مي‌دانيد و به کلاهبرداري حرف آخر معتقد هستيد به نتايج درخشاني موسسه نگاه کنيد اسامي رتبه برتر هاي موسسه را فقط در سال ?? برايتان مي گذارم تا بدانيد آيا موسسه مي تواند شما را برطرف کند يا نه

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 کنکور رياضي
  • هانا و روژين ياري رتبه 12 و 18 کنکور تجربي
  • فردين شقاقي رتبه 9 کنکور انساني
  • جعفر قرايي رتبه 27 کنکور تجربي
  • مهراد زارع رتبه 31 کنکور تجربي
  • محمد رضا خوشرو رتبه 59 کنکور تجربي
  • سجاد عليزاده رتبه 87 کنکور تجربي و 13 زبان
  • سجاد نوري رتبه 71 کنکور تجربي
  • تورج جعفري رتبه 187 کنکور تجربي
  • فردين باربد رتبه 203 کنکور تجربي

وديگر دوستان رتبه برتر که به دليل زياد بودن اسامي با عرض معذرت قادر به نام بردن اسمشان نيستيم

ديدي که کلي دانش آموز از منابع موسسه استفاده کردند و نتايج درخشاني را در کنکورهاي سراسري به دست آوردند حال با کنار گذاشتن اين شايعات با دريافت پکيج هاي موسسه به همراه مشاورين مجرب به جنگ با کنکور رفته و نتايج خوبي را در کنکور به دست بياوريد و در دانشگاه‌هاي معتبر تهران در رشته هاي تجربي و رياضي به هدف خود رسيده و آينده خود را تضمين نماييد

حقيقت در مورد کلاهبرداري حرف آخر

در تمامي موسسات قيمت ها به صورت متفاوت مي باشد ولي در موسسه حرف آخر قيمت‌هاي مصوب باعث شده تا دانش‌آموزان به صورت يکسان ديده شوند و تمامي تخفيف ها به صورت يکسان به تمام دانش آموزان تعلق پيدا کند شما دانش آموزان با مراجعه به فروشگاه موسسه حرف آخر مي توانيد از قيمت ها مطلع شده و منابع موسسه را دريافت نماييد به شايعات ديگر موسسات عليه حرف آخر اعتنا نکرده و با توجه به نتايج و مدارک حرف آخر از منابع موسسه استفاده کرده و مثل ديگر دانش آموزان در کنکور نتايج درخشاني را به دست بياوريد.

به نقل از https://harfehakhar.co/ و بر گرفته از مقاله کلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : کلاهبرداری,حرف,آخر,از,شایعه,تا,واقعیت,!, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 174 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:23

چت روم

چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند زيرا افراد گوناگون از طريق اتصال به اينترنت همگي با هم مي توانند هم زمان به صورت انلاين با هم ديگه ارتباط برقرار کرده و با هم چت کنند يا همان گپ بزنند صحبت کنند اولين چت روم ها يا اتاق هاي چتي که براي اولين بار در اينترنت رو بورس بود و همه از ان استفاده مي کردند،مسنجر يا چت ياهو بود چت ياهو هم اکنون هم هست و مورد کارکرد بسياري از کاربران اکثر کشور هاي جهان هست !چت ياهو طراحي و ايجاد شده شرکت ياهو است و کاربران مي توانند يا با وارد شدن به حساب کاربري خود در سايت ياهو از اين اتاق چت استفاده کنند .

چت روم فارسي

طريق نرم افزار اختصاصي و معروف خود شرکت ياهو به نام ياهو مسنجر با ديگر افراد انلاين به صورت پي وي يا خصوصي که از قبل ايدي يا شناسه ياهو ان را ادد يا همان اضافه کرده اند،چت کنند!چت ياهو مسنجر در قديم که هنوز سايت هاي اختصاصي چت روم رو بورس نبوده يا هنوز طراحي نشده بوده خيلي طرفدار داشته و مورد استفاده کاربران قرار ميگرفته! اما هم اکنون که ما در سال جديد هستيم در اينترنت سايت هاي مخصوص و اختصاصي اي وجود داره که فقط هم مخصوص چت کردن هست و فقط و فقط به همين منظور توسط برنامه نويسان و طراحان ساخته شده که وقتي الان شما سايت گوگل را باز کنيد و واژه (چت روم يا چت) رو سرچ کنيد در نتايج ان ميبينيد که چندين سايت چت روم به ترتيب محبوبيت و برتر بودن ان از ساير چت روم هاي ديگر،نمايش داده شده که دقت کنيد اين نتايج چندين صفحات ديگر را در بر ميگيرند که مي توانيد صفحات ديگر را هم سر بزنيد و به هر سايت چت روم که دلتان مي خواهد وارد شويد

 چت

اتاق هاي گفت و گو هميشه شلوغ و داراي انلاين زياد يا بالا نيست  يعني همه ي ان ها چنين نيستند بلکه فقط معروف ترين ان ها که خوب در اينترنت و بين تمام کاربران اينترنت جا افتاده شلوغ و داراي انلاين بسيار بالا هست چت روم ها با امکاناتي که هم اکنون به وسيله اخرين اپديت ها و بروز رساني نسخه هاي سايت خود داده اند امکانات مختلفي و جالبي را براي کاربران حاضر در چت فراهم کرده اند! به قبل چت فقط به صورت چت پي ام بود و کاربران در چت روم ها فقط مي توانستند به صورت تايپ کردن متن با هم گفت و گو کنند و ارتباط داشته باشند که گرچه بيشتر چت روم ها هنوز هم به اخرين اپديت ها و امکانات جديد دسترسي پيدا نکرده اند و همچنين فقط قابليت چت به صورت تايپ متن برايشان وجود دارد اما از اخرين تغيير و تحولات چت روم ها بخواييم خدمتتون کلي بگيم اينه قابليت هاي بسياري نظير چت صوتي،چت تصويري،اضافه شده و در کنار همه اين ها، امکانات بسيار ديگري در محيط چت روم ها وجود داره که کاربران مي توانند از ان ها استفاده کنند!! ناز چت در چت روم ها يکي مشهد چت پي وي يا تهران چت کردن خصوصي کاربران با يکديگر است و ديگري چت عمومي هستش که همه کاربران به صورت همزمان و اشکار با يکديگر صحبت ميکنند ادمين چت روم مي تواند چت خصوصي بين کاربران خود يا با يکديگر را به راحتي کنترل داشته باشد تا يوقت خطايي از کاربري سر نزند چت روم ها از جمله سايت هاي سرگرمي و اجتماعي محسوب مي شوند و صرفا هدف از گرد امدن افراد مختلف در چنين سايتي فقط گذراندن اوقات بيکاري، يا مهمترين و جا افتاده ترين ان در حال حاضر اشنايي دختران و پسران ،هستش يادتان باشد چت روم ها يک سايت در دنياي مجازي اينترنت هستند و هيچ کاربر مجازي که ما با او چت مي کنيم ن به صورت حقيقي ميشناسيم و ن او را يکبار ديده ايم و به خلاصه هيچي از ان و هويت او نميدانيم پس يک نکته اخلاقي و امنيتي يادتان باشد در محيط هاي چت روم هيچوقت به صورت صد در صد با يک حرف و يا يک وعده گول نخوريد و هيچ حرفي را کامل باور نکنيد مگر بعد راهايي را براي اثبات ان امتحان کنيد و بعد اطمينان حاصل از ان قدم هايي را برداريد

عسل چت

عسل چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,به,زبانی,ساده, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:38

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يکي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد که از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد که اگر کودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يک منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا کمي برخوردار بود حال اينکه اکنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيک آن ها ، ارتفاعاتي کوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود کاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد که چطور ميتوان از انواع گردويي که در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب کرد .بي جهت نيست که ميگويند سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميکنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است که حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي که بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست که نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن کافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يکي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشکي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشک و کم آب قابل کشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازک و کاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول کاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه کوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبک نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فکر ميکنم نيازي به معرفي ندارد ! يک رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري که منشا و منبع ان کشور آمريکا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد کاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يکي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پرکشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. کيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشک مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي کند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يک رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته کاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 کيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما که در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند که چرا از بين ارقام نهال گردو يک رقم گردو را نميکاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يک رقم از انواع نهال گردو که مناسبه کاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميکنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف کشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي کرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينکه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميکند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدک بکشد . اين رقم نهال گردو يکي از جديدترين درختان تجاري است که از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا کشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست کاغذي نازکي دارد، به طوريکه پوسته آن با دست و به راحتي قابل کنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، کرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريکايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : چرا,خرید,نهال,گردو,این,روز,ها,بیش,از,پیش,مورد,توجه,قرار,گرفته,است,؟, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:52

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده کنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود که نام کسب و کار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي که در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد که قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود که مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با کسب و کار شما در ارتباط باشند. وقتي که مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي کنند، هنگام استفاده از آن ها نام کسب و کار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممکن است که مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت کنند و يا اينکه وقتي از آن ها استفاده مي کنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود که برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد که آرم لوگوي نايکي (swoosh) دنياي کسب و کار اين کمپاني را کاملا زير و رو کرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو کاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه که آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند که لوگو متعلق به کدام کمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد که کسب و کارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج کنيد که مردم هر روز با آن ها سر و کار داشته و آن را مي بينند. اين کار به شما در رسيدن به چنين هدفي، کمک مي کند. شما با يک سرمايه گذاري کم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه کرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين کار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود که مردم سريعا جذب کسب و کار شما شده و از آن خريد کنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد که مردم هديه تبليغاتي را که به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر کسب و کاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي که حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي کنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده کنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يکي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي که بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي کسب و کار شما مي باشند. به دليل اين که اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يک تبليغات گسترده و مفيد براي کسب و کار شما هستند.

5- روکش خودرو :

شما ميتوانيد از روکش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امکان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي که هديه دادن همواره به عنوان يکي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يکي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يک هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي کاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ کسب و کار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امکان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه کاور و با کيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يکي از معدود روش هايي است که پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يک نماد است که ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يکي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يکسان سازي ساختار هويت سازماني کسب و کارها و دکوراسيون داخلي شرکتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و کمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يک راه بسيار عالي براي بازاريابي کسب و کار مي باشند که امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شرکت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يک نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينکه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يک نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي کسب و کار شما داشته باشند.

10- ساک دستي پارچه اي :

بعد از اين که هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساک‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شرکت قرار دهيد. استفاده از ساک در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر کردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شرکت شما در پي داشته باشد.

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : چرا,مدیران,باید,از,هدایای,تبلیغاتی,استفاده,کنند,و,چه,هدایایی؟, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:56

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 212 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:15

افزونه پيامکي چه کاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

kf2u_z1.jpg

ارسال اس ام اس از طريق وبسايت يا اپليکيشن، همواره دغدغه صاحبان کسب و کار و توسعه دهندگان نرم افزار بوده است. يک قابليت حرفه اي که باعث ميشود تجربه کاربران به بهترين شکل ممکن شکل بگيرد.

استفاده از اين امکان، ارتباط با مشتريان وبسايت ها را، به طور چشمگيري تعاملي تر کرده و باعث افزايش رضايت مشتريان ميشود.

اين امکان از طريق افزونه پيامکي به راحتي انجام ميشود.با استفاده از Plugin اس ام اس ميتوانيد در Cms هاي مختلف از اين امکانات استفاده کنيد.

چه نوع ارسال هايي از طريق وبسايت و اپليکيشن انجام ميشود؟

پيامک Verification code يا همان کد تاييد :

براي اين نوع ارسال از پلاگين پيامکي ورد پرس استفاده ميشود.

جهت تاييد عضويت در يک وبسايت يا اپليکيشن، از ارسال پيامک استفاده ميشودکه يکي از راه هاي قابل اطمينان کاربران است.

افزونه پيامکي اين امکان را فراهم ميکند که،بعد از ورود کاربر به سايت يا اپليکيشن مورد نظر،در صورت وارد کردن اطلاعات احراز هويت، بلافاصله ارسال پيامک تاييد انجام ميشود.

با توجه به اين که پيامک با بيشترين سرعت، ارسال ميشود و بلافاصله به دست کاربر ميرسد، بهترين روش براي تاييد کاربر ميباشد.

ارسال پس از ثبت سفارش:

براي ارسال اين نوع پيامک از افزوونه پيامکي ووکامرس استفاده ميشود.

امروزه بيشتر خريدها به صورت آنلاين انجام ميشود، با توجه به اين که هنوز کاربران، اعتماد کامل به خريد آنلاين ندارند، استفاده از يک سيستم اطلاع رساني پيامکي، باعث افزايش اعتماد مشتريان ميشود.

با نصب افزونه پيامکي Woocommerceبلافاصله بعد از خريد، به کاربران يک پيامک اطلاع رساني ارسال کنيد تا خيال مشتريتان از ثبت و تکميل خريد راحت شود.

ارسال پيامک بعد از تکميل فرم:

براي ارسال به اين روش از افزونه پيامکي گرويتي فرم استفاده ميشود.

در بيشتر وبسايت ها و نرم افزار ها، تعدادي فرم وجود دارد که براي اهداف مختلف طراحي شده است.

اين فرم ها ممکن است جهت ثبت نام، دريافت يک کتاب الکترونيکي و … باشد که صاحبان وبسايت بيشتر مواقع، از اين طريق براي گرفتن سرنخ يا Lead استفاده ميکنند.

افزونه پيامکي، کار را براي توسعه دهندگان نرم افزار به طرز چشم گيري راحت ترميکند.اما استفاده از يک سامانه پيامکي حرفه اي و مناسب مهم ترين مساله ميباشد.

قبل از انتخاب يک سامانه پيامکي، بررسي کنيد که يک تيم پشتيباني فني قوي، در پشت صحنه آماده رفع مشکلات در تمام ساعات شبانه روز باشد.

اين مقاله توسط تيم نويسندگي وبلاگ مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : افزونه,پیامکی,چه,کاربرد,و,مزایایی,برای,صاحبان,وبسایت,دارد؟, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 182 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:29

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده کنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود که نام کسب و کار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي که در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد که قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود که مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با کسب و کار شما در ارتباط باشند. وقتي که مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي کنند، هنگام استفاده از آن ها نام کسب و کار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممکن است که مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت کنند و يا اينکه وقتي از آن ها استفاده مي کنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود که برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد که آرم لوگوي نايکي (swoosh) دنياي کسب و کار اين کمپاني را کاملا زير و رو کرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو کاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه که آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند که لوگو متعلق به کدام کمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد که کسب و کارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج کنيد که مردم هر روز با آن ها سر و کار داشته و آن را مي بينند. اين کار به شما در رسيدن به چنين هدفي، کمک مي کند. شما با يک سرمايه گذاري کم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه کرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين کار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود که مردم سريعا جذب کسب و کار شما شده و از آن خريد کنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد که مردم هديه تبليغاتي را که به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر کسب و کاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي که حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي کنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده کنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يکي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي که بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي کسب و کار شما مي باشند. به دليل اين که اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يک تبليغات گسترده و مفيد براي کسب و کار شما هستند.

5- روکش خودرو :

شما ميتوانيد از روکش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امکان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي که هديه دادن همواره به عنوان يکي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يکي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يک هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي کاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ کسب و کار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امکان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه کاور و با کيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يکي از معدود روش هايي است که پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يک نماد است که ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يکي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يکسان سازي ساختار هويت سازماني کسب و کارها و دکوراسيون داخلي شرکتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و کمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يک راه بسيار عالي براي بازاريابي کسب و کار مي باشند که امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شرکت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يک نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينکه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يک نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي کسب و کار شما داشته باشند.

10- ساک دستي پارچه اي :

بعد از اين که هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساک‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شرکت قرار دهيد. استفاده از ساک در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر کردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شرکت شما در پي داشته باشد.

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : چرا,مدیران,باید,از,هدایای,تبلیغاتی,استفاده,کنند,و,چه,هدایایی؟, نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 16:09

لینک دوستان

خبرنامه